sobota 5. septembra 2015

Už je s nami rok


Viem, je to otrepaná fráza, ale: "Strašne rýchlo to ušlo". Keby som to vedela, netrápila by som sa tak prvé tri mesiace a neriešila by som toľko ďalšie tri. Viac by som sa uvoľnila. Ale to nešlo, práve preto, že som nevedela, čo viem teraz.

Olivia je predčasniatko, sama sa vykopla na tento svet a to doslova. Všade som čítala, ako je počas prvých mesiacov dôležité len domáce prostredie, že bábätko potrebuje pre pocit bezpečia režim, pravidelnosť. Nedalo sa. Množstvo lekárskych prehliadok, ktoré sme hlavne v prvom polroku museli absolvovať, ma frustrovali, nebola som na to pripravená. Pred rokom som si vôbec nevedela predstaviť, že to malé telíčko sa bude čoskoro samostatne pohybovať, bude mať tak skoro zmysel pre humor a bude také samostatné. A že to vlastne nie je len telíčko, že je to samostatná bytosť a všetko, čo sme spolu prežili, malo význam. Olivia to zvládala s ľahkosťou, úplne prirodzene a v tom mi bola vzorom. 

Dnes sa na to už pozerám s nadhľadom, pochopila som už dávnejšie, prečo sa to celé stalo práve tak, ako sa stalo. Tak teda na zdravie a hor sa do ďalších dobrodružstiev! 

Happy Birthday My Sweetheart...

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára