nedeľa 6. septembra 2015

Ešte jedna narodeninová


U nás nie sme veľmi na oslavy, preto som ani na oslavu jedného roku nič neplánovala. Deň pred tým ma ale prepadli výčitky svedomia, že nebude mať na pamiatku ani narodeninovú fotku s tortou. To už mi fakt lepší dôvod mohol napadnúť ako takáto blbosť.

No, ale narýchlo sa zbúchala torta, jablko s piškótami, že nech má aj slečna z toho niečo. Kúpila som sviečku a marcipánoveho psa, psov miluje. Ja som spievala Happy Birthday, moja mama natáčala video a Olivia sa rozplakala. 

Doteraz netušíme prečo. Máme rôzne verzie, bola zhrozená z môjho spevu, vystrašil ju ten pes (podľa mňa bol zlatý, podľa mojej mamy až tak nie), sfúkla som sviečku skôr ako si stihla niečo zaželať. Z torty nechcela ani ochutnať a ani sa k nej priblížiť. Takže nemám ani len to narodeninové foto. Tak, taká to bola žúrka.

Ponaučenie: Keď to tak necítiš, tak sa na to vykašli...

1 komentár:

  1. jedna z dalsich moznych pricin...hneda,vraj, pre deti nie je farby, ci co... ze ju nevnimaju ...ale neviem... tazko povedat...a havko bol hnedy:)...a nevrtek chvostom:)..ako tem cez leto:)...a INAK Vsetko najlepsie a vela krasneho detstva:)..cmuk tetka A.

    OdpovedaťOdstrániť